donderdag 28 oktober 2021

Brief Schrijven Naar Jezelf

Je vult je gegevens in schrijft de brief naar jezelf en geeft aan wanneer je wil dat deze brief bezorgd wordt. In een brief schrijf je over wat je wilt bereiken.


Pin Op Bullet Journal

Beschrijf waar je je nu in bevindt en wat je wil bereiken in de toekomst.

Brief schrijven naar jezelf. Aan het begin van dit schooljaar hebben we je deze lesactiviteit al laten zien. Als je dit gedaan hebt met je groep is het nu een. Dat is de reden dat ik je deze brief schrijf.

Schrijf een brief aan jezelf service incl. Een leuk idee welke ik heb opgenomen in de 101-doelen challenge. Deze brief is er een uitvloeisel van.

Deze oefening kan je helpen om je wensen over wat je wilt in je leven en je carrière op een rijtje te krijgen. Met dank aan Dirk van Bergen. Brief aan Jezelf 2.

Praat over nu en de toekomst in je brief. En ik hoop dat je elke avond met een glimlach gaat slapen. Niet uit verdriet of boosheid maar omdat het mijn ogen opent.

Je geef je jezelf een hoop motivatie door alles neer te schrijven. Zoals je hierboven ziet is het heel gemakkelijk. Brief naar de toekomstige ik.

Een brief schrijven aan jezelf helpt om je doelen vast te stellen. Op één van de bladzijdes staat een mini interview met Petra Kruijt niet alleen schrijfster van het boek Lieve Ik maar ook de oprichtster van de brievenactie die in deze Flow benoemt staatPetra daagt de lezers uit om een brief aan jezelf te schrijven en hem daarna naar haar op te sturen. Mijn persoonlijke brief naar jezelf.

Waar je de aankomende tijd op wilt focussen en waar je over een paar jaar wilt staan. Maak er een soort liefdesbrief. Je kunt je brief na drie of vijf jaar weer terug lezen.

Een brief over zelfliefde. Btw Tijdens een mindfulness cursus die ik heb gevolgd schreef ik een brief aan mijzelf die een paar maanden later naar mij is verstuurd. Of als je dat al gedaan hebt lees hem.

De brief laat je veel bewuster omgaan met jezelf. Cadeautje 450 incl. Een motiverende brief over de doelen die je graag wilt bereiken.

Een brief aan mijn toekomstige zelf. Dat kan te maken hebben met de vrienden die je hebt. Een brief schrijven naar jezelf - of beter gezegd.

Geef jezelf een oppepper en benoem dat jij dit een bepaald doel gaat behalen. Tuurlijk wil ik graag getrouwd zijn een kindje hebben een goed lopende carrière hebben en veel van de wereld hebben gezien maar dat moet natuurlijk wel kunnen. Een ouderwetse brief aan jezelf schrijven is een prachtige manier om dat te doen.

Op zoek naar mijn eigen authentieke ik kwam ik een opdracht tegen om een brief aan jezelf te schrijven met de wijsheid en kennis die je nu bezit. Brief aan jezelf voorbeelden. Je kunt ze immers zelf over een aantal jaar checken.

Ik wil je niet vergeten. Het is november 2011 en ik blader door een Flow Magazine van afgelopen tijd. Ik ga er gelijk mee aan de slag meiden ik ben benieuwd of jullie dit net zo gaaf vinden als ik.

Beste mijzelf Hier spreekt je schaduw uit het verleden. Zoek in gedachten jezelf op als 8 9 of 10 jarig kind. Schrijf een brief aan je toekomstige ik.

Een brief aan jezelf schrijven was er daar één van. Liefste zelf ik wil niet dat je alle dingen vergeet die jou vandaag gelukkig maken. Ik hoop dat je het net zo fantastische opdracht vindt als ik.

Een ouderwetse brief schrijven aan jezelf is een mooie manier om terug te blikken. Het is een voorspelling in het oneindige. Dat vond ik zo bijzonder.

Of het komt door het werk dat je doet of het sociale leven dat je hebt. Het is interessant om terug te kijken naar wat je plannen waren 2 5 10 of misschien wel 25 jaar geleden en of je ze hebt waargemaakt. Vier redenen om vanavond nog te beginnen met schrijven ja met pen en op papier.

En het nu nog brieven naar haar schrijven vind ik ook zo mooi. Iedereen heeft zeker en vast een droom die je wil verwezenlijken. Een brief met daarin mooie dingen die ik mijzelf toewenste.

Het moment dat je echt weer een lichtje mag uitstralen naar de mensen om je heen In de tijd dat ik de brief schreef voelde ik me niet altijd even blij. Dit kan gaan over je droom job een gezinsuitbreiding en noem maar op. Gun je dit moment van zelfreflectie want ik weet zeker dat je tot nieuwe waardevolle inzichten komt.

Via FutureMe kun je een persoonlijke brief naar jezelf sturen e-mail eigenlijk in de toekomst. Langzaamaan lees ik de brief en vallen er tranen over mijn wangen. Wat zou jij dan jezelf mee willen geven.

Sommige dingen wil je. Je komt tot leuke ontdekkingen. Wél geef ik je graag wat inspiratie waarover je kunt schrijven.

Als ik een brief aan mijzelf zou schrijven zou daar denk ik vooral in staan dat ik hoop gezond te zijn en zo ook de mensen waarvan ik houd. Ik schrijf ook regelmatig een briefje of een kaartje naar mijn vader wat ik in een speciaal kistje bewaar. Wat is het idee.


Lesactiviteit Brief Aan Jezelf Mentortijd Brief Een Brief Onderwijs


Het Nut Van Brieven Aan Jezelf Schrijven Flow Magazine Nl Brieven Schrijven Brief Schrijven Brieven


Voor In Je Journal Een Brief Aan Mijzelf Schrijven Open En Eerlijk Een Brief Brief Schrijven Brief


Brief Aan Jezelf Schrijftherapie Vocabulair Brieven Schrijven


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Aangetekende Brief Volgen

Naar hoofdinhoud Naar hoofdnavigatie. Hoe kan ik mijn aangetekende zending online volgen. Pin Op Catawiki Aangetekende brief versturen n...