maandag 25 oktober 2021

Brief Schrijven Toekomstige Ik

Ik neem jullie mee in het schrijven van een brief aan mijn toekomstige ik in 2024. En ik hoop dat je elke avond met een glimlach gaat slapen.


Schrijf Een Brief Aan Je Toekomstige Ik Tijdens Vollemaan Brief Een Brief Brief Schrijven

Maar vandaag deel ik graag de brief die ik aan de Nicole uit 2020 schrijf.

Brief schrijven toekomstige ik. Het is belangrijk om dit serieus te schrijven zo kun je er het maximale uit te halen. Neem daarom rustig de tijd. Met dank aan Dirk van Bergen.

Anywayz ik ga een eind breien aan deze brief want als het goed is ben jij hartstikke druk. Het is nu 2021 en ik kom de brief weer tegen. Dit vond ik alweer meer dan genoeg.

Dat kan te maken hebben met de vrienden die je hebt. Ik kan trouwens nog veel langer schrijven. Er zijn meer mensen zoals jij mensen die dit ook hebben gevoeld en gedacht.

Niet schrikken hoor maar hier een brief van je jongere zelf. Dat is de reden dat ik je deze brief schrijf. Ook schrijf ik je deze brief omdat onze tijd zo kostbaar is.

Een portie zelfreflectie dusVia de website FutureMe kan je een virtuele brief schrijven aan je toekomstige ik tot anno 2065. Hoewel je vanuit elke periode naar je toekomstige zelf kunt schrijven adviseer ik om te beginnen met een tijdsbestek van één jaar. Ik kwam op het idee door een artikel dat ik las op de blog van Evernote.

Een brief schrijven aan jouw toekomstige ik is een mooie manier om je doelen duidelijk te stellen die je graag zou willen bereikenOp deze manier leg je deze doelen vast en is het een mooi moment om terug te kijken hoe jij bent ontwikkeld in de afgelopen periode en hoe het met je doelen staat. Je kan er een mailtje opstellen en aangeven wanneer je toekomstige ik de email mag ontvangen. Dat ga ik misschien nog doen.

In mijn praktijk als oplossingsgerichte coach werk ik veel met deze Brief uit de toekomst. Maar ja je weet dat ik liever niet het achterste van mijn tong laat zien. Sla twee regels over na je eigen adres en schrijf de naam en titel van de ontvanger voluit.

Ook al is het een eenvoudige oefening toch. Het is een voorspelling in het oneindige. De leerlingen schrijven een brief waarin ze aan hun toekomstige ik adviezen geven of waarin ze vragen of bepaalde doelen al behaald zijn.

Schrijf je eigen Brief uit de toekomst Een brief van je toekomstige IK Deze oefening kan je veel nieuwe inzichten geven. Een brief aan mijn toekomstige zelf. Het schrijven van een brief aan je toekomstige zelf is een leuke oefening die je laat reflecteren op je huidige leven en doelen stelt voor een ideale toekomst.

Lieve toekomstige ik In deze opdracht schrijf je een brief naar jezelf Het schrijven van een brief aan je toekomstige zelf laat je goed kijken naar wat je nu doet en hiermee stel je doelen voor een ideale toekomst. Ik schrijf je deze brief om je te vertellen dat je het niet meer alleen hoeft te doen. Als je een semi-formele of informele brief via e-mail verstuurt hoef je er geen datum bij te zetten - die staat al in je e-mail.

Life is now press play. Brief brief schrijven creatief schrijven schrijfoefening schrijfopdracht schrijven toekomst talen. Het voelen dat er meer moet zijn maar niet weten HOE.

In de herfst van 2017 schrijf ik een brief aan mijn toekomstige zelf. Klasactiviteit taak oefening in de klas Trefwoorden. Met werk en anders met reizen want dat moet je echt meer gaan doen.

Schrijf over gelukkige en minder gelukkige momenten die je meemaakte. Bijvoorbeeld je vakantiedagen met vrienden familie of alleen. Geef jezelf een mini throwback.

We gaan elkaar zien Martijn. Een brief schrijven aan je toekomstige zelf is een leuke oefening die je laat nadenken over je huidige leven alsmede je doelstellingen voor een ideale toekomst. Het is interessant om terug te kijken naar wat je plannen waren 2 5 10 of misschien wel 25 jaar geleden en of je ze hebt waargemaakt.

Neem de tijd voordat je gaat schrijven en zet de brief in de inlevermap. Deze brief heb ik geschreven aan mijn toekomstige ik. Een brief schrijven aan jezelf helpt om je doelen vast te stellen.

Schrijf een brief aan je toekomstige ik. Hoewel het een eenvoudige oefening is is het wel belangrijk om hem serieus te nemen om er het maximale uit te halen. De brief laat je veel bewuster omgaan met jezelf.

De gedachte op zichzelf is al opwindend. Daarom is het tijdens deze corona crisis perfect mogelijk om een brief te schrijven aan je toekomstige zelf. Het begint allemaal met je bewust zijn.

Zit eerst op een rustige plaats en begin met het schrijven van je brief. Op deze manier is het makkelijker om je doelen voor te stellen en het geeft je ook een comfortabel tijdsbestek om actie te ondernemen. De brief gaat over het resultaat van de weg die het leven mij geeft maar vooral door de keuzes die ik maak.

Het idee ontstond al in 2003 maar krijgt steeds meer fans ondanks de eenvoudige lay-out. In een volgend artikel zal ik uitgebreider ingaan in het schrijven van een brief aan je toekomstige zelf. Refereer naar de datum van vandaag.

Maar afgezien daarvan is me wel duidelijk dat ik vandaag keuzes zal moeten maken die invloed hebben op hoe jij mijn toekomstige ik naar mij kijkt. Een brief aan mijn toekomstige zelf. Een brief aan mijn toekomstige zelf.

Ik wil je niet vergeten. Hi Linda ik hoop dat je niet schrikt je zal waarschijnlijk zelf al lang vergeten zijn dat ik deze brief aan jou geschreven heb. Hoe schrijf je je brief.

Deze activiteit gaan leerlingen nadenken over hoe ze de nabije toekomst voor zich zien. Het is een belofte uit 2017 aan mijn toekomstige ik en de weg die ik ga bewandelen om te bereiken wat ik wil. Een brief te krijgen van je toekomstige IK.

Het gaat je goed. Je kunt ze immers zelf over een aantal jaar checken. Maar omdat dit dichter.

Op het moment dat ik deze brief schrijf ben ik 26 jaar eigenlijk bijna 27. Liefste zelf ik wil niet dat je alle dingen vergeet die jou vandaag gelukkig maken. Schrijf de naam titel en het adres van de ontvanger alleen bij formele brieven.


Brieven Aan Mijn Toekomstige Zelf Brieven Tijdcapsule Brief Schrijven


Brief Aan Mijn Dochter Susan Smit Prachtige Tekst Geschreven Door Een Toekomstige Moeder 3 Moederliefde 3 Teksten Brief Dochter


Lesactiviteit Brief Aan Jezelf Mentortijd Brief Een Brief Onderwijs


Een Motivatiebrief Schrijven Schrijven Studietips Sollicitatie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Aangetekende Brief Volgen

Naar hoofdinhoud Naar hoofdnavigatie. Hoe kan ik mijn aangetekende zending online volgen. Pin Op Catawiki Aangetekende brief versturen n...