woensdag 20 oktober 2021

Brief Schrijven Toekomstige Ik

Een brief aan mijn toekomstige zelf. Hoewel het een eenvoudige oefening is is het wel belangrijk om hem serieus te nemen om er het maximale uit te halen.


Brieven Aan Mijn Toekomstige Zelf Brieven Tijdcapsule Brief Schrijven

Ik zit achter mijn bureau in de woonkamer.

Brief schrijven toekomstige ik. Dat is de reden dat ik je deze brief schrijf. Een portie zelfreflectie dusVia de website FutureMe kan je een virtuele brief schrijven aan je toekomstige ik tot anno 2065. Schrijf over gelukkige en minder gelukkige momenten die je meemaakte.

Bijvoorbeeld je vakantiedagen met vrienden familie of alleen. En ik hoop dat je elke avond met een glimlach gaat slapen. Je kunt de brief ook als doel gebruiken van.

Een brief aan mijn toekomstige zelf. Ik ga vandaag een brief naar mezelf schrijven. Het idee ontstond al in 2003 maar krijgt steeds meer fans ondanks de eenvoudige lay-out.

In een volgend artikel zal ik uitgebreider ingaan in het schrijven van een brief aan je toekomstige zelf. Maar ja je weet dat ik liever niet het achterste van mijn tong laat zien. Ik kan trouwens nog veel langer schrijven.

Life is now press play. Het identificeren van een periode in te schrijven stel je voor hoe je zal zijn als tijdens die periode dan begint u met schrijven. Met dit stappenplan schrijven de leerlingen een brief aan zichzelf in de toekomst.

Het is interessant om terug te kijken naar wat je plannen waren 2 5 10 of misschien wel 25 jaar geleden en of je ze hebt waargemaakt. Op het moment dat ik deze brief schrijf ben ik 26 jaar eigenlijk bijna 27. Met dank aan Dirk van Bergen.

Geef jezelf een mini throwback. Hier wil ik over 10 jaar staan in het leven. Het voelen dat er meer moet zijn maar niet weten HOE.

Een brief schrijven aan jouw toekomstige ik is een mooie manier om je doelen duidelijk te stellen die je graag zou willen bereikenOp deze manier leg je deze doelen vast en is het een mooi moment om terug te kijken hoe jij bent ontwikkeld in de afgelopen periode en hoe het met je doelen staat. Brief aan mijn toekomstige ik. Het is nu 2021 en ik kom de brief weer tegen.

Ook al is het een eenvoudige oefening toch moet je. Neem de tijd voordat je gaat schrijven en zet de brief in de inlevermap. Dit vond ik alweer meer dan genoeg.

Zit eerst op een rustige plaats en begin met het schrijven van je brief. Ik wil je niet vergeten. De brief gaat over het resultaat van de weg die het leven mij geeft maar vooral door de keuzes die ik maak.

In de herfst van 2017 schrijf ik een brief aan mijn toekomstige zelf. Hoewel je vanuit elke periode naar je toekomstige zelf kunt schrijven adviseer ik om te beginnen met een tijdsbestek van één jaar. Het is een belofte uit 2017 aan mijn toekomstige ik en de weg die ik ga bewandelen om te bereiken wat ik wil.

Daarom is het tijdens deze corona crisis perfect mogelijk om een brief te schrijven aan je toekomstige zelf. Of als je dat al gedaan hebt lees hem. Deze brief heb ik geschreven aan mijn toekomstige ik.

Ik schrijf je deze brief om je te vertellen dat je het niet meer alleen hoeft te doen. Met werk en anders met reizen want dat moet je echt meer gaan doen. Liefste zelf ik wil niet dat je alle dingen vergeet die jou vandaag gelukkig maken.

Neem een pen en papier en beginnen met het schrijven van je brief aan je toekomstige zelf. Je kan er een mailtje opstellen en aangeven wanneer je toekomstige ik de email mag ontvangen. Er zijn meer mensen zoals jij mensen die dit ook hebben gevoeld en gedacht.

Ook schrijf ik je deze brief omdat onze tijd zo kostbaar is. Niet schrikken hoor maar hier een brief van je jongere zelf. Denk na over de aard van de persoon die u zal worden uw plaats in het leven wat.

Een brief schrijven aan je toekomstige zelf is een leuke oefening die je laat nadenken over je huidige leven alsmede je doelstellingen voor een ideale toekomst. Vandaag ga ik een brief schrijven aan mijn toekomstige ik en ga ik een paar jeugdherinneringen af. Het gaat je goed.

Dingen die ik nooit mag vergeten. Anywayz ik ga een eind breien aan deze brief want als het goed is ben jij hartstikke druk. Hopen dat ik dan nog steeds hetzelfde email adres heb.

Het begint allemaal met je bewust zijn. Op deze manier is het makkelijker om je doelen voor te stellen en het geeft je ook een comfortabel tijdsbestek om actie te ondernemen. Het schrijven van een brief aan je toekomstige zelf is een leuke oefening die je laat reflecteren op je huidige leven en doelen stelt voor een ideale toekomst.

Hoi ik mij zij Puck Jo-Anne Paullina Het is 4-2-2016 822. Ik heb geen idee. Hi Linda ik hoop dat je niet schrikt je zal waarschijnlijk zelf al lang vergeten zijn dat ik deze brief aan jou geschreven heb.

Ik kwam op het idee door een artikel dat ik las op de blog van Evernote. Schrijf een brief aan je toekomstige ik. Nadat je een uitgebreide brief hebt geschreven kun je kiezen wanneer je deze brief vervolgens in je mailbox krijgt.

Als je dit gedaan hebt met je groep is het nu een. De brief laat je veel bewuster omgaan met jezelf. Dit is een website waarbij je digitale brieven aan je toekomstige zelf kunt schrijven.

We gaan elkaar zien Martijn. Brief aan Jezelf 2. Refereer naar de datum van vandaag.

Dat kan te maken hebben met de vrienden die je hebt. Ik neem jullie mee in het schrijven van een brief aan mijn toekomstige ik in 2024. Of dit nou over 1 jaar 3 jaar 5 jaar of 10 jaar is you name it.

Je kunt ze immers zelf over een aantal jaar checken. Schrijf Je Brief Aan Je Toekomstige Zelf. Over twintig minuten ga ik naar school.

Het is een voorspelling in het oneindige. Hoe schrijf je je brief. Een brief schrijven aan jezelf helpt om je doelen vast te stellen.

Aan het begin van dit schooljaar hebben we je deze lesactiviteit al laten zien. Een brief aan mijn toekomstige zelf. Maar omdat dit dichter bij de 30 zijn voelt hou ik.

Maar vandaag deel ik graag de brief die ik aan de Nicole uit 2020 schrijf. Dat ga ik misschien nog doen. Maar afgezien daarvan is me wel duidelijk dat ik vandaag keuzes zal moeten maken die invloed hebben op hoe jij mijn toekomstige ik naar mij kijkt.


De E Mail Time Capsule Schrijf Een Brief Naar Je Toekomstige Zelf Deze Site Laat Je Een Tijdcapsule E Mail Maken Die Word Tijdcapsule Onderwijs Een Brief


Schrijf Een Brief Naar Je Toekomstige Zelf Theperfectyou Nl Fotoshoot Boeken Fotografie


Lesactiviteit Brief Aan Jezelf Mentortijd Brief Een Brief Onderwijs


Hoe Ga Jij Om Met Afwijzingen Vacatureluurs Com Grappige Reacties Romantische Citaten Brieven Schrijven


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Aangetekende Brief Volgen

Naar hoofdinhoud Naar hoofdnavigatie. Hoe kan ik mijn aangetekende zending online volgen. Pin Op Catawiki Aangetekende brief versturen n...